ناگفته های کنکور سراسری

کد تخفیف گاج مارکت رایگان-Gajmarket

جهت مشاهده بروزترین کد تخفیف گاج مارکت و کوپن های کاملا رایگان برای خریدانواع کتاب های کمک درسی *کلیک* نمایید. مشاهده پروفايل
کد تخفیف گاج

درباره گاج مارکت

کد تخفیف گاج : فروشگاه اینترنتی گاج مارکت، مرکز خرید انواع کتاب کمک درسی، عمومی، کتب خارجی و دانشگاهی، خرید انواع لوازم التحریر، نوشت افزار و محصولات فرهنگی میباشد.

ناگفته های کنکور سراسری

کد تخفیف گاج

کد تخفیف گاج

سال ۹۵ بود که تو امتحانای خرداد هر روز دم مدرسمون غوغا بود پوشه ها و دفترای قشنگ مجانی که اسم موسئساتی روش بود و شعارای قشنگتر روشون خودنمایی میکرد لابه لاشون چند کلاس رایگان برای ریاضی و فلسفه و...بود (رشته ام علوم انسانی بود ) و منم مثل دوستام برای موفقیت تو امتحان نهایی ها تو اون کلاسا شرکت کردیم و شیفته استادای همه چی دونش شدیم! همون موقع ها بود که وعد وعیدا شروع شد...

به خانواده ها میگفتن بچه ات برا کنکور نخونه فردا قبول نمیشه دانشگاه ازاد که چیزی نیست فقط دانشگاه تهران و علامه و بهشتی و السلام ! این سال حساسه نتیجه ۱۲ سال درس خوندنشه! فلانی رتبه ۱ کشوری شده بچه تو هم میشی اگه به حرف ما گوش کنه (اره تو که راست میگی!) ....حالا نوبت به خودستایی برای پول میرسید! ما بهترین برنامه ریزی رو در اختیار بچه ات میزاریم ما پارسال رتبه ۱ تا ۱۰۰ رو داشتیم دانش اموز سنش کمه حساسه نمیدونه چی بر صلاحشه من و شما خانواده گرامی میدونیم باید برا کنکور بخونه و ... خلاصه خانواده ها رو میترسوندن و دانش اموزا رو جوگیر میکردن که اره نوبت توئه امسال تلاش کنی و سال دیگه گلی از گل های بهشت بشی!!

اون موقع بود که برای پرش و اوج گرفتن در زندگی روی سکوی پرتاب پریدیم و حدود ۶ میلیون هزینه موسئسه پرورش رتبه برترا (???) کردیم و وارد ماراتن کنکور شدیم استاید کنکور علاوه بر پول مفتی که از کنکوریا گرفتن خودشون کتاب هم چاپ کرده بودن و به قیمتای گزاف (هر کتاب بین ۳۰ تا ۶۰ تومان) به خورد ما میدادن!

کد تخفیف گاج

سال سختی بود همه بهمون فشار میاوردن و سال بعد کنکور رو سال اسایش ابدی برامون میدونستن ما هم روزی ۱۰ ساعت میخوندیم و اگه ازمون رو پایین میزدیم دو سه روز تو سر خودمون میزدیم که ای داد موفقیت از چنگم رفت!

سال ۹۵ با سختیاش گذشت و ۹۶ امد و کنکور ۹۶ رو دادیم و بخیال خودمون نزدیک مهر امساله که پامو بزارم بهترین جای عالم یعنی دانشگاه سراسری تهران!

رتبه ام امد و به به!!! من رتبه پنج هزار علوم انسانی شده بودم خیلیا اون روزا زدن رو شونه ام و پیشاپیش دانشگاه سراسری قبول شدنمو تبریک گفتن دوست صمیمیم هم دو هزار شد که همه براش کف و سوت امدن!

کد تخفیف گاج

زمان انتخاب رشته هم باز موسئسات رتبه پرور وارد شدن و گفتن اگه رتبه ات خوب نیست ما ترفندی بلدیم سراسری قبول بشی فقط بیا بین ۳۰۰ تا ۸۰۰ تومن بهمون پول بده برات انتخاب رشته کنیم!

من که تا اون زمان خر فرض شده بودم دیگه اجازه ندادم ازم دزدی بشه و خودم اون دانشگاه ها و رشته هایی که دوست داشتم رو انتخاب کردم و دوست رتبه دو هزاری هم رفت براش انتخاب رشته کردن بالاخره زمان نتیجه رسید نفسا بند شد برای خوندن قبولی تو دانشگاه تهران....اما من اصلا دانشگاه سراسری تهران قبول نشده بودم... گیج شده بودم ... با دقت نگاه کردم دیدم بله مشاوره پیام نور قبول شدم و دوست رتبه دوهزاریمان هم رشته تاریخ دانشگاه غیردولتی قبول شده بود! و این شد اغاز افسردگی من و ماه ها تفکر که چرا من موفق نشدم..

دوستان کنکور دیگه اون ماراتن واقعی نیست امروزه کنکور دست مایه ای برای ی سری سودجو هست که با برگزاری کلاسای اضافه در مدارس و اشغال برنامه های تلویزیونی و فروش سی دی های کپی شدشون به نان و نوایی برسن که میرسند (استاد کنکور جزو شغلهای پردرامد ایران هست ) مشاورین تحصیلی که در تلویزیون و پشت تلفن و پشت صندلی برخی مدارس به معرفی خود به عنوان مشاور ارشد تحصیلی میپردازند در واقع بازاریاب هستند (مشاورین واقعی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته مشاوره تحصیلی هستند و کاملا تخصصی در کیلینیک های مشاوره ای و مطب خود و با هزینه بالا کار میکنند ولی مشاورین دروغی کنکور اکثر فارغ الحصیل حقوق و مکانیک و گیاه شناسی و... هستند! )

کد تخفیف گاج

در کنار این مطلب باید بگویم کنکور دست زیاد دارد و حق ناحق زیاد میشود چگونه؟ با سهمیه ها

سهمیه شهدا و ایثارگران! سهمیه المپیاد! سهمیه بهیاران! سهمیه هییت علمی دانشگاه ها! با وجود این همه داوطلب دارای سهمیه چطور انتظار داشتم در دانشگاه سراسری قبول شوم؟

لابد با خودتان میگویید خب دانشگاه های دیگر قبول شدی خدا رو شکر کن! خیر دانشگاه های دیگر پولی هستند و با تکمیل ظرفیت و سوابق تحصیلی به راحتی میشد وارد انها شد نیازی به اون همه تلاش و جان کندن برای کنکور نبود!

کد تخفیف گاج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

مطالب اخیر

امکانات جانبي

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 15040
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1